Condițiile comerciale generale

 

Furnizorul și partenerul dvs. contractual

 

Lampenwelt GmbH

Seelbüde 13

36110 Schlitz

 

Societate cu răspundere limitată cu sediul în Schlitz

AG Gießen, HRB 8407

 

Administratori: Vanessa Stützle, Ales Drabek, Ansgar Weber

Nr. înreg în scopuri TVA conf. art. 27a din Legea privind impozitul pe cifra de afaceri [Umsatzsteuergesetz]: DE 815559897

Nr. înreg. DEEE: DE 63952051

 

Responsabil pentru conținut conf. art. 5 TMG, 18 alin. 2 MStV:

Vanessa Stützle, Ales Drabek, Ansgar Weber

 

Ne puteți contacta la: info@lumories.ro

 
http://Lumories.ro

 

 

Instrucțiunile obligatorii din punct de vedere legal privind dreptul de retragere în cazul vânzării la distanță pentru consumatori pot fi găsite la punctul 6. din CCG.

În ceea ce privește stocarea acestor documente și posibilitatea de a consulta textul contractului (textul ofertei), vă rugăm să consultați secțiunea 2 din CCG.

Căutăm soluții orientate către client chiar și în problemele juridice. Ne puteți apela telefonic. Desigur, vă păstrați drepturile fără restricții chiar și fără a ne apela. Legiuitorul îi obligă în special pe furnizorii online să furnizeze numeroase note privind contractul și condițiile aplicabile. Am compilat mai jos pentru dumneavoastră aceste note și alte condiții de expediere.

 

Prezentare generală a Condițiilor comerciale generale

(cu informații legale)

 

  1. Valabilitatea
  2. Posibilitatea de stocare și vizualizarea în textul contractului
  3. Parteneri contractuali, limba și încheierea contractului
  4. Prețuri, costuri de expediere, discount, reduceri la comandă
  5. Plata, livrarea
  6. Dreptul de retragere
  7. Garanția de 50 de zile pentru returnarea banilor (politică de returnare voluntară)
  8. Rezerva dreptului de proprietate
  9. Garanția și managementul reclamațiilor
  10. Notă privind protecția datelor
  11. Soluționarea litigiilor pentru consumatori
  12. Dreptul aplicabil, instanța competentă
  13. Clauza de separabilitate

Condițiile comerciale generale

1. Valabilitatea

1.1. Livrăm exclusiv pe baza următoarelor condiții comerciale generale, care stau la baza tuturor contractelor încheiate cu noi pe baza ofertelor de pe pagina magazinului nostru online. Nu se aplică termenii și condițiile comerciale generale ale cumpărătorului, care contravin sau se abat de la următoarele dispoziții. Următoarele condiții comerciale sunt valabile exclusiv și în cazul în care efectuăm livrarea și prestarea de servicii fără rezerve, cunoscând condițiile comerciale ale clientului care intră în conflict sau se abat de la condițiile de mai jos.  

1.2. În măsura în care aceste condiții comerciale se referă la consumatori, aceștia sunt persoane fizice pentru care scopul comenzii nu poate fi atribuit unei activități comerciale, independente sau liber-profesioniste. Societățile (clienți comerciali) sunt persoane fizice sau juridice sau parteneriate cu capacitate juridică care comandă în scopuri comerciale, independente sau liber-profesionale. În sensul acestor condiții comerciale, clienții sunt atât consumatori, cât și societăți.

1.3. Pentru comanda în calitate de persoană juridică în contextul livrărilor transfrontaliere, este necesară specificarea unui număr de identificare TVA valabil în contextul comenzii sau în contul clientului. Prin introducerea unui număr de identificare TVA valabil în câmpul prevăzut, clientul confirmă că plasează comanda în calitate de persoană juridică în cadrul afacerii sale. În cazul în care clientul nu introduce un număr de identificare TVA, introduce un număr de identificare TVA străin sau introduce un număr de identificare TVA invalid, acesta confirmă prin aceasta că nu comandă în calitate de persoană juridică sau că nu efectuează o comandă în cadrul activității sale comerciale. În acest caz, clientul va fi considerat consumator. Nu este posibilă o modificare sau adaptare ulterioară.

1.4. În cazul în care sunt specificate zile lucrătoare ca termene limită, prin acestea se înțeleg toate zilele lucrătoare, cu excepția zilelor de sâmbătă, duminică și a sărbătorilor legale de la sediul nostru social.

 

2. Posibilitatea de stocare și vizualizarea în textul contractului

2.1. Păstrăm aceste CCG și celelalte prevederi contractuale împreună cu datele comenzii dvs., pregătite pentru a fi consultate în procesul de comandă. Puteți arhiva cu ușurință aceste informații fie descărcând CCG și salvând datele rezumate în procesul de comandă în magazinul online prin intermediul funcțiilor browserului dvs., fie puteți aștepta confirmarea automată a recepției comenzii, pe care v-o vom trimite suplimentar prin e-mail după finalizarea comenzii dumneavoastră la adresa pe care ne-ați furnizat-o. Acest e-mail de confirmare a comenzii conține inca o data prevederile contractuale cu datele comenzii dvs. și aceste CCG și poate fi ușor de tipărit sau salvat cu programul dvs. de e-mail. 

2.2. Textul contractului este stocat de noi, dar, din motive de securitate, nu îl puteți accesa direct.  Oferim fiecărui client un acces direct protejat cu parolă („Contul meu“). După înregistrarea corespunzătoare, de aici vă puteți administra datele și vizualiza comenzile. Clientul se obligă să trateze confidențial datele personale de acces și să nu le pună la dispoziția terților neautorizați. CCG pot fi găsite în versiunea lor respectivă în vigoare pe pagina noastră de internet.

 

3. Parteneri contractuali, limba și încheierea contractului

3.1. Partenerul dvs. contractual este firma Lampenwelt GmbH. Contractele din magazinul nostru online pot fi încheiate în prezent doar în limba germană. Ofertele noastre publicitare pot fi modificate atâta timp cât nu devin conținutul unui acord contractual.

3.2. Înainte de a expedia comanda dvs., există posibilitatea de verificare și corectare a datelor introduse de către dvs. Prin trimiterea comenzii dvs., va exprimati acordul incheierii unui contract. Confirmarea de primire a comenzii parvine imediat după primirea corectă din punct de vedere tehnic a comenzii dvs.

3.3. Un contract obligatoriu este deja încheiat imediat după trimiterea comenzii dvs. dacă acceptați o invitație corespunzătoare și vă finalizați comanda cu plata prin intermediul unuia dintre modalitatile de plata oferite de noi prin confirmarea instrucțiunii de plată. Platile pot fi efectuate prin intermediul serviciilor noastre de plată online puse la dispozitie de catre Creditcard (Adyen) - Maestro, Visa, Mastercard & Amex ,COD, Apple Pay (Adzen) sau in avans prin virament bancar.

3.4. În cazul în care ați ales o altă opțiune de plată pentru comanda dvs., un contract obligatoriu va fi încheiat numai după primirea unei notificări de expediere a bunurilor sau a unei alte declarații exprese de acceptare trimise de noi în prealabil prin e-mail.

3.5. De regulă, veți primi e-mailul cu cererea de plată respectiv notificarea de expediere în aceeași zi după primirea comenzii. În cazul în care va dura mai mult: Aveți obligația de a vă păstra comanda timp de maximum 3 zile lucrătoare și, desigur, puteți anula integral sau parțial comanda înainte de a fi fost acceptată.

3.6. O comandă telefonică este acceptată în mod obligatoriu de către noi în timpul convorbirii telefonice. Veți primi apoi din nou informațiile privind încheierea contractului și CCG la o adresă de e-mail specificată de dvs. respectiv împreună cu bunurile.

 

4. Prețuri, costuri de expediere, reduceri la comandă

4.1. Pentru comenzile din magazinul nostru online, se aplică prețurile menționate în ofertă la momentul comenzii. Prețurile noastre conțin taxa pe valoarea adăugată legal aplicabilă. În cazul în care transmiteți comanda dintr-o altă țară, este posibil să difere cota TVA aplicabilă. Cota de TVA aplicabilă în acest caz va fi afișată la încheierea comenzii și pe factură. Pentru clienții din țări non UE (de ex. Elveția) prețurile nu includ TVA. 

Pe lângă prețurile indicate, calculăm pentru livrarea pe teritoriul Romaniei la o valoare de comandă de până la 149 lei, 17 lei per comandă. De la o valoare de comandă de peste 149 lei, livrăm gratuit pe teritoriul Romaniei . 

Totodata, vă rugăm să rețineți ca în cazul livrarii cu ramburs, puteți plăti în numerar la livrare direct la compania de curierat.  În cazul unei comenzi cu plata ramburs, curierul percepe o taxă de suplimentara indiferent de valoarea comenzii. 

Plata în numerar la livrare este posibilă numai pentru livrările în Romania.

4.2. În cazul livrărilor în afara Romaniei, pot apărea costuri suplimentare la importul într-o țară terță (accize, eventuale taxe vamale și impozite pe cifra de afaceri la import). Aceste costuri suplimentare vor fi suportate de client. Informații suplimentare găsiți, de exemplu, aici și despre impozitul pe cifra de afaceri la import aici sau separat pentru Elveția, aici.

 

5. Plata, livrarea

5.1. Oferim următoarele opțiuni in privinta mijloacelor de plată, putand , in principiu sa alegeti intre 

 

·         Plata in Avans 

Prin aceasta modalitatea de plată în avans, efectuați un virament bancar în avans. Astfel, marfa va fi rezervată pentru dvs. timp de paisprezece zile. Veți primi datele de transfer după plasarea comenzii. În cazul în care nu se face plata în termen de paisprezece zile, se anulează rezervarea mărfii și se stornează automat comanda.

 

·         Plata cu cardul prin Creditcard (Adyen) - Maestro, Visa, Mastercard & Amex, COD, Apple Pay (Adyen) 

Introduceți numărul cardului dvs. de credit, valabilitatea și numărul de control. Noi nu stocăm aceste date, ci ele sunt transmise direct printr-o criptare SSL sigură de 128 biți către BS PAYONE GmbH. Cardul dvs. de credit trebuie să fie înregistrat de către banca dvs. emitentă pentru procesul de autentificare Verified by VISA și MasterCard SecureCode. Autentificarea printr-un cod personal de securitate are loc securizat între dvs. și banca dvs. La primirea comenzii, are loc rezervarea sumei de pe cardul dvs. de credit. Debitarea cardului se face imediat după expedierea comenzii. Această formă de plată simplă și rapidă este complet gratuită pentru dvs.

Card de debit / card EC:

După introducerea datelor dvs., valoarea facturii este debitată din contul dvs. La fel ca plata cu cardul de credit, și această metodă de plată este gratuită pentru dvs.

 

·         prin ramburs

Plătiți în numerar valoarea facturii direct către curier. Pentru această metodă de plată, DHL percepe o taxa suplimentara, indiferent de valoarea comenzii. Plata în numerar la livrare este posibilă numai pentru livrările în Romania.

 

5.2. Nu sunt posibile expedierile către căsuțe poștale sau expedierile post-restant. Cu excepția cazului în care se convine altfel, livrarea se efectuează de catre curier la adresa de livrare specificată de către client.  Putem efectua expedieri către așa-numitele stații de pachete doar în cazuri excepționale. În cazul în care livrarea nu a fost efectuată cu succes, veți primi un mesaj din partea curierului, care vă va indica ce alte opțiuni sunt disponibile.

5.3. În cazul în care ați comandat mai multe articole cu termene de livrare diferite, vom încerca să realizăm o livrare completă. În cazul unei diferențe considerabile, în mod excepțional și în măsura în care acest lucru este rezonabil pentru dvs., vă vom livra în avans articolele deja livrabile. Acest lucru nu va crește costurile de transport pentru dvs.

5.4. Obligația de livrare nu se aplică în cazul în care noi înșine nu suntem aprovizionați corect și la timp și nu suntem responsabili pentru lipsa de disponibilitate. Dacă produsele nu sunt disponibile, vă vom informa imediat și orice plată efectuată în avans va fi rambursată fără întârziere.

5.5. Termenul de livrare începe să curgă, în cazul plății în avans, din ziua următoare emiterii ordinului de plată către banca expeditoare respectiv, în cazul altor metode de plată, din ziua următoare încheierii contractului și se încheie la expirarea ultimei zile a termenului. În cazul în care ultima zi a termenului cade într-o duminică sau într-o zi de sărbătoare legală recunoscută de stat la locul de livrare, următoarea zi lucrătoare va lua locul acestei zile.

Termenul de livrare este de 4-7 zile pentru produsele aflate in stoc , insa se prelungește în mod corespunzător în cazul grevelor și al blocajelor care afectează livrarea, precum și în cazul altor circumstanțe pentru care nu suntem responsabili, în special în cazul întârzierilor de livrare datorate unor cazuri de forță majoră. Vom informa fără întârziere cumpărătorul cu privire la începutul și sfârșitul acestor impedimente.

5.6. În cazul consumatorilor, riscul de pierdere accidentală și de deteriorare accidentală a bunurilor vândute, în cazul livrarilor prin expediere, se transferă consumatorului sau unui destinatar desemnat de consumator odata cu predarea bunurilor. Acest lucru se aplică indiferent dacă transportul este asigurat sau nu. În rest, riscul pierderii accidentale și al deteriorării accidentale a bunurilor se transferă cumpărătorului în momentul predării bunurilor, însa in cazul livrarii prin expediere, in momentul livrarii bunurilor catre expeditor sau către o altă persoană sau instituție desemnată să efectueze expedierea.

 

6. Dreptul de retragere pentru consumatori

6.1. În continuare găsiți instrucțiuni cu privire la cerințele și consecințele dreptului legal de revocare pentru comenzile cu livrare prin expediere. Dreptul legal de revocare nu este disponibil comerciantilor si nici revanzatorilor.

 

Informare privind retragerea din contract

Dreptul de retragere

Aveți dreptul de a va retrage din prezentul contract în termen de 14 (paisprezece) zile, fără a indica vreun motiv.

Termenul de retragere este de 14 (paisprezece) zile de la data la care dvs. sau o terță parte desemnată de dvs., care nu este transportatorul, ați preluat ,respectiv ați intrat în posesia bunurilor comandate.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați la info@lumories.ro prin intermediul unei declarații exprese (de ex. o scrisoare trimisă prin poștă sau un e-mail) cu privire la decizia dvs. de a va retrage din prezentul contract. În acest scop, puteți utiliza modelul de formular de retragere anexat, ceea ce nu este însă obligatoriu. Puteți completa modelul de formular de retragere sau puteți folosi portalul nostru pentru retururi de pe http://Lumories.ro. Dacă utilizați această posibilitate, vă vom transmite imediat (de ex. prin e-mail) o confirmare privind primirea unei asemenea retrageri

Pentru a respecta termenul de retragere, este suficient să trimiteți notificarea de exercitare a dreptului de retragere înainte de expirarea termenului de retragere.

Urmările retragerii

În cazul în care va retrageti din prezentul contract, trebuie să vă rambursăm toate plățile pe care le-am primit de la dvs., inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare care rezultă din faptul că ați ales un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de noi), fără întârziere și cel târziu în termen de 14 (paisprezece) zile de la data la care am primit de la dvs. notificarea de retragere din prezentul contract. In vederea realizarii rambursarii, vom folosi aceleași mijloace de plată pe care le-ați folosit pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care s-a convenit altfel în mod expres cu dvs.; în niciun caz nu veți fi taxat pentru această operatiune de rambursare. Putem refuza rambursarea până la momentul la care primim produsele înapoi.

Trebuie să ne returnați sau să ne predați produsele (Lampenwelt GmbH, Seelbüde 13, 36110 Schlitz) imediat și, în orice caz, nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile de la data la care ne-ați notificat intentia de retragere din acest contract. Termenul este respectat dacă trimiteți produsele înainte de expirarea perioadei de 14 (paisprezece) zile. Noi suportăm costurile pentru returnarea produselor. Trebuie să plătiți pentru o eventuală pierdere de valoare a bunurilor numai dacă această pierdere de valoare se datorează unei manipulări a bunurilor care nu este necesară pentru testarea calității, caracteristicilor și funcționării bunurilor.

 

 

6.2. Excepții de la dreptul de retragere

Dreptul de retragere nu se aplică în cazul contractelor de livrare de produse care nu sunt prefabricate și pentru a căror fabricare este determinanta o selecție sau o optiune individuală din partea consumatorului sau care sunt în mod clar adaptate la nevoile personale ale consumatorului.

6.3. Model de formular de retragere

„Modelul de formular de retragere“ menționat în informarea privind retragerea de mai sus, este redat aici. Nu este obligatoriu să îl folosiți, ci puteți să utilizati propria dvs formulare.

 

 

Model de formular de retragere

 

(Dacă doriți să va retrageti din contract, vă rugăm să completați acest formular și să îl returnați.)

 

- Catre Lampenwelt GmbH, Seelbüde 13, 36110 Schlitz, Tel: +49 (0) 66 42 - 251 9000, 

  e-mail: info@lumories.ro

 

- Prin prezenta eu/noi (*) inteleg(-em) sa ma retrag /ne retragem din contractul încheiat de mine/noi (*) cu privire la achiziția următoarelor 

   produse (*)/prestarea următorului serviciu (*)

 

- Comandat la (*)/primit la (*)

 

- Numele consumatorului(-ilor)

 

- Adresa consumatorului(-ilor)

 

- Semnătura consumatorului(-ilor) (doar la transmiterea pe hârtie)

 

- Data

_____

(*) Tăiați varianta necorespunzătoare.

 

 

6.4. Corpurile de iluminat sunt, în mare parte, elemente fragile și sensibile și, prin urmare, trebuie manipulate cu atenția cuvenită. Înainte de a returna bunurile, vă rugăm să le împachetați cât mai atent posibil, de preferință în cutia originală cu toate accesoriile și componentele ambalajului. Utilizați un ambalaj exterior de protecție, dacă este necesar.

6.5. Vă rugăm să rețineți pentru reducerile și voucherele noastre de comandă:

În cazul în care ați primit o reducere pentru comanda dvs. sub forma reducerilor noastre de comandă sau a deducerilor de preț prin intermediul voucherelor datorită valorii comenzii atinse și dacă valoarea comenzii necesară pentru reducerea primită scade din nou sub valoarea inițială a comenzii din cauza unei revocari (parțiale), vi se va percepe diferența rezultată din reducerea primită în comparație cu valoarea inițială a comenzii fără această reducere.

Nerespectarea indicațiilor de mai sus nu afectează exercitarea efectivă a dreptului de retragere.

 

7. Garanția noastră voluntară de 50 de zile pentru returnarea banilor (drept de returnare extins)

7.1. În plus față de dreptul legal de retragere de 14 zile, vă oferim o garanție voluntară de returnare a banilor pentru următoarele 36 zile. Astfel, puteți returna bunurile primite de la noi fără a oferi motive în termen de 50 de zile prin returnarea bunurilor. Această perioadă începe după primirea completă a bunurilor. Pentru respectarea termenului este suficientă expedierea la timp a bunurilor sau cererea de preluare a bunurilor. Acest drept de returnare voluntară poate fi exercitat numai prin returnarea bunurilor, cu excepția cazului în care bunurile nu pot fi trimise sub formă de colet. Mărfurile care nu pot fi expediate sub formă de colet vor fi colectate de la dvs. de către un transportator însărcinat de noi. De aceea, este necesară contactarea în prealabil a serviciului nostru pentru clienți. Noi vom suporta costurile de returnare. Pentru aceasta, utilizați portalul nostru de retururi: info@lumories.ro

7.2. Dacă returnați bunurile în conformitate cu politica de returnare voluntară, vă vom rambursa prețul de achiziție. Vă rugăm să returnați bunurile ambalate cu grijă - pe cât posibil în cutia originală cu toate accesoriile și cu toate componentele ambalajului. Dacă întâmpinați dificultăți cu ambalajul sau cu utilizarea portalului nostru de retur, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.

Pentru returnarea bunurilor, solicitati curierului ca plata sa fie facuta la destinatie. În cazul în care solicitați ridicarea coletului, vom percepe o taxă suplimentara.

7.3. Garanția noastră voluntară de rambursare a banilor este exclusă în cazul în care produsele au fost fabricatela cererea clientului  în conformitate cu specificațiile acestuia

7.4. Vă rugăm să rețineți că condițiile menționate la art. 7 nu se aplică în primele 14 zile (dreptul legal de revocare în conformitate cu art. 6 din CCG) ale garanției de rambursare a banilor de 30 de zile, ci doar în cele 16 zile care urmează.

 

8. Rezerva dreptului de proprietate

Produsele rămâne în proprietatea noastră până la plata integrală a acestora.

 

9. Garanția și managementul reclamațiilor

9.1. În cazul unor defecte ale mărfii, clientul beneficiaza de un un drept legal de răspundere pentru defecte (garanție). Pentru produsele noi furnizate de noi consumatorilor se aplică perioada de garanție legală de 2 ani. Termenul începe odată cu livrarea produsului către consumator.

 

În conformitate cu reglementările legale, nu ne asumăm răspunderea pentru daunele care

•         rezultă în urma unei instalări necorespunzătoare (de ex. nerespectarea valorilor limită pentru tensiunea de alimentare) și/sau a unei utilizări necorespunzătoare (de ex. utilizarea produselor fără marcajul corespunzător „rezistent la intemperii marine” într-un mediu cu aer foarte salin sau utilizarea produselor fără clasa de protecție corespunzătoare IP44 și mai mare) în locuri cu o umiditate constantă peste medie și/sau a unei întrețineri necorespunzătoare (de ex. prin utilizarea de agenți de curățare nepotriviți, obiecte ascuțite) (de exemplu, prin utilizarea de agenți de curățare neadecvați, utilizarea de obiecte cu muchii ascuțite) a produselor vândute, 

•         se bazează pe uzura naturală și normală legată de utilizare sau pe alte uzuri naturale și normale,

•         se bazează pe o modificare neautorizată a produsului (de ex. adăugiri și/sau transformări)

 

In cazurile de mai sus nu vom fi răspunzători in cazurile in care nu suntem responsabili pentru daunele/pagubele cauzate.

Datele furnizate cu privire la durata medie de viață a lămpilor sunt valori medii. Nu este vorba despre o garanție că o lampă va atinge cel puțin această durată de viață.

Cererile de garanție față de persoanele juridice sunt limitate la o perioadă de un an de la livrare în cazul livrării de produse noi.

În cazul produselor folosite, putem oferi o garanție numai consumatorilor și numai în termen de un an de la predarea produselor. Garanția este exclusă în cazul livrării de produse uzate către persoanele juridice.

9.2. Antreprenorii/Persoanele juridice trebuie să raporteze în scris defectele evidente fără întârziere, dar cel târziu în termen de 5 zile de la primirea bunurilor. În cazul în care se descoperă defecte care nu sunt evidente, se aplică obligația de a notifica defectele fără întârziere, cel târziu în termen de 5 zile de la descoperirea acestora. Pentru păstrarea drepturilor cumpărătorului este suficientă trimiterea la timp a notificării. În caz contrar, se consideră că mărfurile au fost aprobate și cu privire la defectul respectiv. Pentru respectarea termenului este suficientă expedierea la timp. 

9.3. Limitările sau excluderile răspunderii de garanție prevăzute în dispozițiile de mai sus la punctele 9.1. și 9.2. exclud în mod expres pretențiile de despăgubiri bazate pe un defect in urma caruia rezultă peirderea vietii, vătămarea integrității corporale sau a sănătății ca urmare a unei încălcări a obligațiilor pentru care suntem responsabili, precum și pretențiile de despăgubiri pentru alte pierderi care rezultă dintr-o încălcare intenționată sau din neglijență gravă a obligațiilor de către noi. Termenul legal de prescripție de 2 ani se aplică pretențiilor exceptate mai sus. Limitările sau excluderile drepturilor de garanție în ansamblu nu se aplică în cazul asumării de către noi a unei garanții de calitate sau in cazul ascunderii intentionate si cu rea credinta a unui defect de către noi. De asemenea, o eventuala garanție a producătorului nu este afectată. În măsura în care răspunderea noastră este exclusă sau limitată respectiv în măsura în care sunt reglementate mai sus excepții la aceasta, acest lucru este valabil și pentru răspunderea personală a angajaților noștri, a personalului, a reprezentanților legali și a agenților noștri indirecți.

9.4. În cadrul perioadei de garanție, suntem obligați să furnizăm gratuit prestația ulterioară, adică remedierea defectelor sau livrarea de înlocuire, în cazul defectelor care fac obiectul garanției legale. Consumatorii, în calitate de parteneri contractuali, au posibilitatea de a alege dacă, în cazul unui defect, executarea ulterioară trebuie să se realizeze prin remedierea defectului sau printr-o livrare de înlocuire. Suntem îndreptățiți să refuzăm tipul de prestație suplimentară ales în cazul unor condiții speciale reglementate de lege, în special în cazul în care acest lucru este posibil doar cu costuri disproporționate, iar celălalt tip de prestație suplimentară rămâne fără dezavantaje semnificative pentru partenerul contractual. În cazul contractelor cu persoanele juridice, tipul de executare ulterioară este la latitudinea noastră. În cazul în care nu suntem dispuși sau capabili să remediem defectul sau să efectuăm o livrare de înlocuire sau dacă acest lucru este întârziat dincolo de o perioadă rezonabilă din motive de care suntem responsabili sau dacă remedierea defectului sau livrarea de înlocuire eșuează în orice alt mod, aveți dreptul, la alegerea dumneavoastră, să solicitați o reducere corespunzătoare a prețului de achiziție sau să vă retrageți din contract. În cazul în care sunt îndeplinite cerințele legale, pot exista, de asemenea, cereri de despăgubire. În plus, retragerea din contract și despăgubirea pentru daune în locul întregii prestații sunt excluse în cazul în care defectul reduce doar în mod nesemnificativ valoarea sau caracterul adecvat al bunului achiziționat sau al lucrării.

9.5. Pentru noi este importantă satisfacția dumneavoastră în calitate de client. Ne puteți contacta în orice moment folosind una dintre metodele de contact enumerate la început. Vom face tot ce ne stă în putință pentru a vă examina cererea în cel mai scurt timp posibil și vă vom contacta de îndată ce vom primi documentele respectiv cererea sau reclamația dumneavoastră. Acordați-ne totuși ceva timp, deoarece cazurile de garanție necesită adesea implicarea producătorului. În cazul unor reclamații, ne veți ajuta dacă descrieți cât mai exact posibil subiectul problemei și, dacă este necesar, trimiteți copii ale documentelor de comandă sau cel puțin indicați numărul de comandă, numărul de client etc. Dacă totuși nu primiți un răspuns din partea noastră în termen de 5 zile lucrătoare, vă rugăm să ne contactați. În cazuri rare, este posibil ca e-mailurile să fi fost „prinse” în filtrele de spam de la noi sau de la dumneavoastră, sau ca un mesaj trimis prin alte mijloace să nu fi ajuns la dumneavoastră sau să fi fost omis din greșeală.

9.6. Pentru cereri de service, vă rugăm să contactați departamentul nostru de servicii la următoarea adresă:

 

Lampenwelt GmbH

Seelbüde 13

36110 Schlitz

Ne puteți contacta la: info@lumories.ro

 

9.7. Angajamentele de garantare făcute de producătorii mărfurilor vândute de noi justifică exclusiv pretențiile față de producător în calitate de garant. Pretențiile legale de garanție împotriva noastră, în calitate de vânzător, nu sunt afectate de acest lucru.

 

10. Notă privind protecția datelor

Găsiți detalii privind colectarea și utilizarea datelor dumneavoastră personale în regulamentul nostru privind protecția datelor.

 

11. Soluționarea litigiilor pentru consumatori

Ne străduim întotdeauna să ajungem la un acord cu clientul. Folosiți adresa noastră de service info@lumories.ro au celelalte posibilități de contactare indicate. Comisia Europeană pune la dispoziție o platformă de soluționare alternativa online a litigiilor (SAL) cu informații suplimentare, care poate fi accesată pe internet la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr/ sau https://anpc.ro/ce-este-sal/.  Nu suntem dispuși și nu suntem obligați să participăm la o procedură de soluționare a litigiilor în fața unei comisii de arbitraj pentru consumatori.

 

12. Dreptul aplicabil, instanța competentă

12.1 Pentru toate tranzacțiile juridice sau alte raporturi juridice cu noi se aplică legislația Republicii Federale Germania. Convenția Națiunilor Unite privind contractele de vânzare internațională de mărfuri (CISG) și orice alte convenții internaționale, chiar și după adoptarea lor în legislația germană, sunt excluse de la aplicare. Pentru consumatori, această alegere a legii se aplică numai în măsura în care aceasta nu elimină protecția acordată de dispoziții obligatorii ale legii statului în care consumatorul este rezident în mod obișnuit (principiul favorabilității).

 

12.2 În cadrul tranzacțiilor comerciale cu comercianți și cu persoane juridice de drept public, se convine că sediul nostru social va fi locul de jurisdicție pentru toate litigiile juridice referitoare la aceste condiții generale și la contractele individuale încheiate în temeiul valabilității acestora, inclusiv acțiunile privind cambiile și cecurile. De asemenea, în acest caz, avem dreptul de a acționa în justiție la instanta competenta de la sediul social al clientului. Dispoziția de mai sus nu aduce atingere niciunui loc de jurisdicție exclusivă.

 

13. Clauza de separabilitate

În cazul în care anumite prevederi ale acestor Condiții comerciale generale sunt total sau parțial invalide sau își pierd ulterior valabilitatea juridică, acest lucru nu va afecta în niciun caz valabilitatea Condițiilor comerciale generale. Prevederile invalide se vor înlocui cu prevederi legale aplicabile. Același lucru este valabil și în cazul în care Condițiile comerciale generale conțin o lacună neprevăzuta.

 

Versiunea februarie 2024

Lampenwelt GmbH