Asistența dumneavoastră pentru clienți
Cum vă putem ajuta?
Înainte de a ne contacta, aruncați o privire la întrebările noastre frecvente, astfel încât să puteți găsi rapid răspunsul pe care îl căutați.
Întrebări frecvente
Cum pot returna un produs pe care l-am cumpărat?
Pentru a returna un articol, vă rugăm să accesați linkul „Portal de retururi”. Datele necesare pentru autentificare se găsesc pe factura sau confirmarea comenzii dumneavoastră. Vă rugăm să ambalați produsul, dacă este posibil, în ambalajul original și să îl protejați corespunzător. Formularul de retur trebuie introdus în colet, iar eticheta de retur trebuie lipită astfel încât eticheta de expediere inițială să nu mai fie vizibilă. Apoi, predați coletul companiei de curierat indicată.
Mai multe informații găsiți aici.
Care este perioada de returnare de 50 de zile?
Pe lângă dreptul legal de a renunța la contractul de cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării, oferim clienților noștri o prelungire voluntară a garanției de returnare pentru următoarele 36 de zile. În acest fel, clienții noștri pot returna bunurile fără a fi nevoiți să prezinte un motiv pentru returnare în termen de 50 de zile calendaristice de la data primirii. Pentru mai multe informații despre garanția de returnare a banilor, vă rugăm să faceți clic aici.
Cât timp este garanția produsului?
Toate produsele sunt acoperite de o garanție de 24 de luni (pentru clienții privați). Această perioadă începe de la data livrării.
Când îmi voi primi banii înapoi?
După ce vă înregistrați, banii vă vor fi returnați în termen de 14 zile prin metoda de plată inițială.
Cum pot face schimb de bunuri?
Ca și în cazul retururilor, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți folosind formularul de contact de mai jos.
Portal de retururi
Doriți să returnați un produs sau ați primit un articol defect sau deteriorat?
Pentru o procesare cât mai rapidă, vă rugăm să folosiți portalul nostru de retururi: